S.W.A.G - Something we asians got
DATUM: 2013-01-06 | TID: 16:50:00 | KATEGORI: Diary

Såhär känner jag mig just nu... Fast jag är en äkta nörd.. :P

Kan någon döda mig?!?! Like NOOOW. Sitter här i mitt rum och försöker plugga. Jag kan säga att det går lite sisådär. Har fastnat på EN fråga. EN. EN. Frågan är "Varför har vi 12 månader?". Dafuuuq? Mitt huvud står helt stilla right now so yeah.. Letar på datorn efter svaret men det enda jag får upp är bebisar och gregorianska kalendern. KAN NÅGON DÄRUTE I VÄRLDEN SÄGA VAD SVARET ÄR?!?! För att jag fattar inget så jag har lust att hoppa över frågan och göra den i skolan på tisdag så jag har NO. Åhh.. Min mage kurrar och jag ska äta middag om typ en timme. Ska dra ner och äta innan jag dör av hunger // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?