No matter what other say to or about you, keep smiling. Be happiest knowing there are others out there who love you.
DATUM: 2013-01-21 | TID: 19:18:59 | KATEGORI: Diary

 
Taylor Swift - I knew you were trouble

Dags för en amerikansk låt! Diggar denna. Min bror spelade den här hela tiden igår..
 
FÖRLÅT FÖÖÖR SÅÅ DÅLIG BLOGGNING! Har varit så trött, utmattad och upptagen hela helgen. Sovit sent, vaknat tidigt och gått ut. Men nu är jag tillbaka! Behöver bara lite mer sömn... xD Helgen har iallafall spenderats med Sara, Tamara, kusin och syskon. Idag var det en helt vanlig skoldag. Fick en ny lärare (igen..). Amen nu ska jag plugga innan jag sover för kvällen. Och 31 dagar kommer upp idag. Jag vet att jag är kass på att göra 31 dagar.. // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?