If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.
DATUM: 2013-01-08 | TID: 17:29:00 | KATEGORI: Diary

 
Boyfriend - I Yah (Teaser)

Infinite H - Special girl (Teaser)

OMG OMG OMG!! NU KOMMER MIN FANGIRLING-SIDA FRAM!! OMG OMG OMG!! BOYFRIEND ÄR SÅÅÅÅÅÅ GULLIGA. SÅ MYCKET DE HAR VÄXT UNDER 2 ÅR!! OCH INFINITE H... O....M....G!! Älskar deras hiphop subunit! Sheeeeit... Infinite H är en subunit av Infinite's två main dancers, Hoya och DongWoo. De dansar hiphop (OMG) samt rappar och sjunger. Längtar tills deras singel kommer ut. Och Boyfriend, OMG!! De har vuxit sååå himla mycket. Kommer ihåg deras debut singel. SÅÅÅ HIMLA GULLIGA!!
 
Sitter i vardagsrummet och typ döööör. Kollar på How I Met Your Mother och pluggar på historia. Min dag har varit sisådär.. Fått nya lärare (BLÄÄ...). Jag gillar inte min nya NO-lärare. Min mentor var min no-lärare. Älskar henne. Men sen så slutade min mattelärare för att vi typ gjorde allt för svårt för honom. Vi var stökiga och vi hade alltid F på varenda matteprov.. Eller inte jag.. :P MEn iallafall.. Eftersom min mentor är utbildad i matte, NO och teknik bytte hon ämne. Nu har vi henne istället i matte och teknik. YAAAY! Hon borde undervisa i NO också för att jag orkar inte med den nya NO-läraren... -.- Han är bajs. 1. Han ska picka på mig så fort han kommer in i klassrummet. Picka på mig menar jag då att han säger åt mig att jag ska göra siochså, vilket jag HATAR (med riktigt stora bokstäver). Oavsett vem det är hatar jag när folk ska sitta och bestämma. Jag hade min mobil på bordet, den är avstängd och jag får inte plats med den i fickan. Så jag har alltid den på bordet. Han säger till mig att lägga ner den i fickan och vet ni vad de andra gör?? Har dataskärmarna uppe, tittar på film, surfar osv... Vet ni?? HAN SÄGER INTE TILL DOM. Jag blir såklart piss på honom så jag är kaxig mot honom. 2. Han säger MITT namn fel. Jag har två bokstäver i mitt efternamn. TVÅ. TVÅ. Och han säger mitt efternamn medans hela mitt namn står där. Lisa är det namnet jag har i Sverige fast i Kina har jag ett kinesiskt namn och alla släktingar och alla familjevänner säger mitt kinesiska namn. Han lyckas inte säga Lisa. Jag fattar inte varför. Så fort han säger mitt efternamn stoppar jag han och säger Lisa. Han ba: Det är mycket enklare. Jag ba: You don't say. Och jag ger honom "Bitch, please"-blicken. Så han tror säkert att jag har attityd. Om du har attityd mot mig ger jag tillbaks. Det spelar ingen roll vem det är. 
 
Shit, det blev ett långt text-inlägg. Behövde typ skriva ut mig. Jag och min NO-lärare har iallafall inte fått en bra start. Men aja, ska äta middag nu så vi ses senare! //Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?