Happy Birthday my sweet little Sara! ♥
DATUM: 2013-01-05 | TID: 14:30:31 | KATEGORI:

GRATTIIIIIS MIN LILLA DIRECTIONER! HAAAA DET BÄÄÄÄÄST NUUUU! ♥

Först och främst vill jag säga: GRATTIS SARA! Hon fyller år idag så dags att gratta henne! Hon fyller år först av oss, såå yeaaah.. Åhh.. Min lilla Sara håller på att bli stor.. Och jag vet att Sara kommer att döda mig för bilden som jag valde.. But I can't help it! Har inga bättre bilder på henne.. Shit, jag måste börja smygfota henne.. :P Älskar dig! ♥
 
Ouff... Svettig, utsliten, irriterad och trött. Räcker de orden?? Har iallafall städat idag. Torkat golvet på båda våningarna, tvättat speglarna i badrummet och bytt lakan på min säng. Egentligen skulle jag gå ut med Tamara men det håller på att bli mörkt plus så är jag utsliten och har inte någon lust att gå ut. Så sorry Tamara för att jag inte följde med dig! Men have fun with your sister! Nu ska jag bara slappa hela dagen, så vi ses säkert senare ikväll! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?