Everyone is different
DATUM: 2013-01-24 | TID: 19:04:00 | KATEGORI: Diary

HAHAHHAHAHA, LILLA LAY... 

Hejsan! Är döööd. Bokstavligt talat, dööööööd. Har inget liv i mig just nu. Jag vill bara duscha och däcka. Men jag har saker som måste göras ikväll och jag ska ta och sätta igång att göra dom så att jag hinner! 
 
Angående fanficsen/berättelsen/romanellervadmannuskakalladet så har jag börjat skriva på en. Det är en fanfic, jaa... :P Inte om något amerikanskt/brittisk-irländsk (Syftar på One Direction ^_^) utan ett koreanskt band. Neeeeeeej, tänker ni då. Men joooooo! Skit i vad dom heter och läs bara. Killnamnen kommer att bli koreanska... :P Men jaaa... Gör det typ för att jag tycker om att skriva.. :P Och yeeap.. Det kommer att stå lite koreanska ord för att jag vet inte hur jag ska säga det på svenska.. :P// Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?