BYEE 2012 AND SAY HELLO TO 2013!
DATUM: 2013-01-01 | TID: 01:06:53 | KATEGORI: Diary

Åhh... Såhär har typ mitt år sett ut. Det har varit mer men ååhhh.. Har inte orkat ta bild på det! Lovar att jag ska förbättra mig när det gäller bilder! (Tjejerna kommer säkert döda mig pga bilderna jag valde.. :P)

GOTT NYTT ÅR EVERYONEEEE! Åhh... Vet inte hur jag ska börja... 2012 har varit väldigt up and down. Det har varit en massa funny moments, det har varit liiteee dåliga moments.. MAAT, vänner, misslyckanden, vinter, första året som tonåring. Shit. Året har varit otroligt roligt..Finner inga ord hur mycket jag har älskat varje stund av 2012. Grönan är ett oförglömligt minne. 2013 kommer att bli ännu mer awesome känns det som. Ännu mer stunder med mina tjejor hoppas jag på. Ska leva livet fullt ut 2013! 
 
2012 har varit ett stort år för kpop också känns det som.. Eller iallafall för mina favoritgrupper plus rookies. EXO, B.A.P, 100%, NU'EST är mina favorit rookies från 2012. Och yes, I'm a part of their fandom to! EXOtic, Baby, L.O.V.E and a 100%-er.. 100% har inget fandom-namn än... Gangnam style körde om JB's baby, Sistar gjorde typ succé. Sistar kom tvåa (gangnam style var framför sistar, de hade ingen chans mot PSY + Sistar är en utav mina favoritgrupper! ), Lee Hi var den första rookien som tog en första plats på M!Countdown. Är så jävla stolt att vara ett kpop-fan! 
 
Men nu får ni ha det bääst! Säger godnatt om jag inte kikar in senare! Puss! // Lisa
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?