22.03
DATUM: 2013-01-28 | TID: 22:03:16 | KATEGORI: Diary

 
BoA - Disturbance

CAN'T. I. I. JUST. CAN'T 
 
Hejsan, kollar på Top model just nu. Wooho! Studiedag imorn... KOMMER ATT BLI SOOOOOOVA. Och plugga... -.- Har inte fått någon ordentligen sömn på nästan 2 veckor. Jag ÄLSKAR att sova. Jag kan sova 12 timmar i sträck.. Anyways... Min dag. Skolan som vanligt, störde mig på min engelska-lärare.. Hon är så jävla jobbig så att det inte är sant.. OCh vi har två prov nästa vecka. (!!!) Lärarna tror verkligen att vi är robotar.. Men iallafall.. Efter skolan blev det en tur till centrum för att äta subway och gå runt. Sååå jaa... Ska ta och fixa min lilla musik lista och sen blir det väl film eller tvn.. Vi ses! // Lisa
 
PS. Jag vet att jag har varit riktigt sämst med att uppdatera 31 days. Ska ta igen det nu i helg, så ni får ta och hålla ut! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?