16.53
DATUM: 2013-01-09 | TID: 16:53:19 | KATEGORI: Diary

Girls' Generation - I got a boy

Sorry.. Men den här låten är ingen hit direkt.. Men den sitter i mitt huvud... DAMN.. Jag är en S♥ne (Girls' Generation's fandom) men den här låten besvek mig. Jag gillar mer "Dancing Queen" som är en remake av Marcy by Duffy. Men den här låten kanske lyssnas några gånger till innan jag gillar den. Och jag måste säg... Lyricsen är väldigt... Omogen?? Det är inte det rätta ordet direkt, men kommer inte på en annan :P 
 
Skööönt med en halv-skoldag idag. Slutade vid tolv. Stack hem till Tamara och bakade med tjejorna. Eller rättare sagt, jag stod och baka medans Tamara diskade och Sara och Sadia lyssnade på musik. Men aja, efter det satt vi framför tv och diskuterade om random things, vilket vi alltid gör :P Men iallafall.. Sitter och väntar på att pastan ska svalna innan jag kan göra salladen så yeeaaah.... Ses senare ikväll! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?