Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you..
DATUM: 2013-08-28 | TID: 21:35:00 | KATEGORI: Celebs

 
History: Just Watch - Kim Si Hyoung

OMG, MEN LÄGG AV. Denna ↑ lilla varelse är så himla gööllig. His eyesmileeeee. *dying*
 
HAAAI. Sitter här, helt trött. Jag ska fan sova tidigt idag. Paaaallar inte vara vaken...Iallafall.. Har lyckats plugga en smula. Gick sisådäär. Känner inte för att plugga, känner mig sjuk. Vill bara lägga mig under mitt täcke och försvinna i några timmar. Hehe, vilket jag ska göra snart.. Väntar bara på att min porestripe ska torka klart, sedan ska jag borsta tänderna och kika lite på Youtube innan jag susar. Så nighty! // Lisa 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?