Even the most smallest thing can have the biggest meaning..
DATUM: 2013-08-25 | TID: 18:25:53 | KATEGORI: Diary

ÅÅÅÅÅH, min pappa har kommit hem från kryssningen och jag bad honom att köpa denna ↑ underbara doft! Sååå gooooo. Och jaa, min lilla panda fick vara med på bilden. Han har inte fått något namn ännu.. Men han hänger så gulligt vid min mobil! 

Definitivt en utav mina favorit parfymer. Eller Lacoste "Touch of pink" är helt underbar den meed! Tråkigt att "Cherry in the air" är i Limited Edition.. Den är iallafall awesoooome. 
 
HAAAAAI. How have y'all been? Själv har man inte gjort så speciellt mycket denna dag. Har fixat tvätten, städat och bakat. Så YAAY. Var sjukt sugen på äppelpaj så fort jag vaknade. Så jag borstade tänderna och stack ut i trädgården och plockade äpplen.. Helt nyvaken.. xD Så yeeees. Funderar på att se en ny serie.. Any suggestion? Just nu lutar det åt PLL. Supernatural, The Big Bang Theory och The Vampire Diaries nya säsonger kommer ut nu i höst, så jag väntar spänt på dom! Och jaaa, jag är totalt en serie-junkie.. :P // Lisa
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?