Back to school.
DATUM: 2013-08-20 | TID: 01:53:37 | KATEGORI: Diary

Ååååh, kan inte sova! Kan någon typ hjälpa mig? Ge mig sömnpiller eller något. Första skoldagen är imorn/idag och det skrämmer mig så himla mycket. Jag vill fasiken inte bli äldre. Jag vill tillbaka till sandlådan. Är det normalt att första dagen i åttan är såhär skrämmande? Är det bara jag som känner värsta skräcken?? Kom igen, det kan inte bara vara jag som känner såhäär. Såååå, folks. Hur tror ni att det kommer gå för mig?? Just nu kan jag inte ens tänka klart. To be honest... Jag har ingen aning vad jag är rädd för. Det är folk jag har gått med sedan barnsben... De flesta iallafall..

Okej, sluttjatat om det där nuuuuu! Är typ tvungen att skriva av mig lite. Anywaaays, peeeeepz, what have you been up tooo? Själv hade jag en såndär dag " Lugna-dig-inför-skolan-dag". Ni vet en sån där dag där man bara är hemma och förbereder sig mentalt inför skolstarten.. Men iallafall! Idag var jag haft en pretty lugn, chill dag.. För någon anledning känner jag inte för att sova. Så någon där ute, ge mig sömnpiller. De skulle sitta ganska bra nu. Totalt off topic det där var. Nuuu, till gårdagen. Vad gjorde jag egentligen..? Jag var på stranden! Första strandenbesöket detta år. Med ett par peepz. Anywaaays.. Det var soft. Vi grillade och de hade femkamp. Jag, lilla dumma jag, lyckades missa detdär. Gissa om jag fick ångest?? Men hann med grillen iallafall. Satt på stranden och bara umgicks med sällskapet. Det var soft och sjukt chill. De berättade en massa roliga saker.. :P Det var bara en helt vanlig typisk dag på stranden med sköna människor.

Nu ska jag verkligen försöka sova. Miba ögon svider så jag borde kunna somna nu?? Ajaa, peepz, sista inlägget innan skolstarten. Ni som har sommarlov fortfrande, se till att njuta extra av det sista till mig. Nu ska jag däcka, och när jag vaknar är det dags för skola. God natt folket. ❤ // Lisa

P.S bjuder på lite gulliga bilder av Suga och Minho och Key. Ååh, Key, my love. Gotta love them all. ❤





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?