23.26
DATUM: 2013-08-08 | TID: 23:26:14 | KATEGORI: Diary

HAHAH, åååååhh.. Boi, I feel yooou! 

HAAAAAI. Har ingen aning om vad jag ska göra nu. Hihihihihihi.. Sitter iallafall och lyssnar på Tasty's nya låt "Mamama". Fråga inte varför den heter så.. Men låten borde typ heta "Don't look".......... De säger fan "Don't look" mer än vad de säger "Mamama".. Hehe.. Anywaays.. Infinite-H gör en cameo i musikvideon och som vanligt ser de sjukt snygga ut. Fråga mig inte varför jag babblar om Tasty's nya låt när jag inte ens har länkat den.. Keke.. I'm weired. Imorn har jag ingen jävla aning om vad jag ska göra.. Så thumbs down for that. Hmm.. Ska ta och droga youtube eller ta och titta på tv.. Vi ses imorn peepz! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?