23.07
DATUM: 2013-08-07 | TID: 23:07:16 | KATEGORI: Diary

HAHAHHAHAH, GIRI. 

HELLOOOOOOOOOOO. Asso... Hej. Hur fan ska jag börja..? xD Aja.. Tog en powernap för någon timme sen.. SÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖNT. Kommer dock inte kunna sova så speciellt tidigt inatt.. :P Teehe... Men vad har ni gjort denna vackra dag dåå? Själv har inte ens rört mitt finger. Har iallafall snackat med mina lilla Sara. HON KOMMER HEM IMORN, SÅ HURRA FÖR DET! Jag själv.. Kommer förmodligen sova bort hela dagen. Keke.. Typiskt mig. 
 
OMG. Skolan börjar snart. På något sätt så har jag saknat skolan... Undrar vilka lärare vi får, undrar vilka nya som kommer, osv...It's cray cray. Kan ni fatta att JAG börjar åttan. Jag blir fan femton nästa år. Gissa om jag känner mig gammal en smula. xD Men nääe.. 15 är väl inte farligt..? Tror jag.. Men ååååh.. 15. FEMTON. Det stora talet. ÅÅÅH. Aja, ska sluta klaga och läsa något.. Eller titta.. I'm ooout! // Lsa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?