21. 37
DATUM: 2013-08-27 | TID: 21:37:05 | KATEGORI: Diary

Loool. Typiskt mig. Jag gjorde så varje dag detta sommarlov. döör. 

lalalal, hej. Är sjuuuukt trött. Har hunnit plugga lite och fixat lite andra saker. Keke. Idag var det en helt vanlig skoldag. OBS! PLACERA ALDRIG NO SISTA LEKTIONEN. JAG KOMMER ATT SOMNA. I'M SERIOUS. Jag höll på att göra det. Hehe.. Och så hände det en annan weired sak. Jag vilade mitt huvud på mina händer och tittade ner mot bänken, min engelska lärare frågar om jag är okej? What da duck? Like, waat? Fick värsta uppmärksamheten. Och jag som hatar spotlight. Trust me. I HATE it. Anywaaays. Imorn blir det hemkunskap och projekt. Och en jävla so-lektion. Döda mig. den dära läraren pratar fett mycket och pratar fett högt när hans ska hjälpa mig. Ajaa, ska dra mig till toan för att fixa mig för sängen, vi ses imorn peepz. Nighty! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?