00.16
DATUM: 2013-08-11 | TID: 00:16:18 | KATEGORI: Celebs

GAHAHHAH. U-Beat!! ♥

HAAAAI. Bloggen har typ stått lite stilla de senaste dagarna.. Dels för att jag vill njuta av de sista dagarna av sommarlovet och dels för att jag inte typ har något att skriva om.. Anywaaaaaays. Vad har ni gjort då denna vackra dag? Själv har man bara slappat och segat som alltid. Hehe.. Men jaa.. Igår så var vi tjejer utee! Dock inte alla tjejer. En fattades a.k.a M.M. Tönten svarade inte på meddelande. Iallafall.. Har saknat det som faan. Flummade, gick runt, snackade. Var bara allmänt random lixom.. Hehe. Men jaa, som sagt, har saknat de där tiderna.
 
Skolan är påväg mot mig... Är det konstigt att jag får "skolkänslor"?? Typ springa runt i korridorerna, skrika, jag vet inte vad.. xD Man hittar på galna saker i skolan.. Speciellt i högstadiet.. Hehe.. Ska ta och sova typ snart, tror jag... Nighty!  // Lisa
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?