00.07
DATUM: 2013-08-25 | TID: 00:07:59 | KATEGORI: Diary

OMOOO. Lilla Lay och Kai grät när de vann för första gången!! Och såklaart ska Taeminnie filma Kai.. :P

Kassaste uppdateringen. EVER. I knoow. Skolan har börjat så det betyder mindre bloggning för min del. Fråga mig inte var de två andra är.. Antingen har det glömt att blogga eller så är de för lata för att blogga.. Anywaays. Det har varit en latdag för mig idaag. Sov till två! ÅÅÅÅH. Det var behövande.. xD Har fått så lite sömn sen skolan började.. Jaa, iallafall.. Idag hade jag iallafall The Big Bang Theory Maraton. Jag är snart klart och jag planerar att se klart alla avsnitt idaaag! Har fyra avsnitt kvaaaar. Så ska ta och kika på de! Peace! // Lisa
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?