We live in a world where losing your phone is more dramatic than losing your virginity.
DATUM: 2013-04-02 | TID: 20:40:38 | KATEGORI: Diary

Megan la den.

GOOOOSH.. Jag är såå himla sämst på att blogga. Har varit upptagen nästan hela dagen.. Vaknade vid ett, gick ner och värmde upp bröd som min mamma hade gjort. Satte mig i syrrans rum, åt där och tittade på running man. Efteråt så gick jag ut med syskonen för att kasta skräp som har legat hela vintern på verendan. Vi städade lite där för att pappa köpte en boxningsäck och ett par boxningshandskar. HAHA... Iallafall, så nu ligger den där ute och hänger.. Vi kan boxa den när som helst ;) Gjorde mat, åt maten, städade köket och gjorde bubble tea. Tog tusentals år att göra bubble tea. Gjorde även kladdkakemuffin som jag älskar. Nu sitter jag här med bubble tea och ska kolla på Running Man igen! Lite senare kommer det upp lite roliga inlägg! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?