The more you learn, the more you realize how much you don't know..
DATUM: 2013-04-06 | TID: 21:19:49 | KATEGORI: Diary


Jag måste testa skriva ett future-letter till mig själv någon dag. 
 
Har största huvudvärken, ont i näsan, helt förvirrad och stirrar på serier. Gissa om jag är glad denna kväll? Njaa, not really... Har varit inne hela dagen typ.. Har boxats (Heter det såå..?) i verenda med syrran lite.. HAHAH, min syrra fick sååååå ont i armarna efteråt. :P Anyhooow.. Jag sa ju att det skulle bli lite intressantare inlägg men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om, sååå vad sägs om lite help?? Lämna en liten kommentar och ge oss era förslag! Nu ska jag röra på mig innan jag blir helt stel och slö... I'm out! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?