Summer 2013, hurry the f*ck up already.
DATUM: 2013-04-21 | TID: 14:21:41 | KATEGORI: Diary

 
Draw My Life - D-trix

GAAH, ÄLSKAR DENNA OXÅÅÅÅÅ. HAHAHAH, JAG ÄLSKAR HONOM, HAN ÄR SÅ JÄVLA SKÖN. D-Trix är en föredetta medlem av dans-crewet "Quest Crew". 
 
Blev inte mycket plugg igår.. Rörde inte ens det jag skulle göra igår, så jag har massor kvar att göra.. Vaknade vid elva, såg att min kompis hade spammat mig så jag valde att igga honom och svara efter tre timmar så nu har han inte svarat och han är säkert är ute eller något. Skönt att slippa honom iallafall. Mina saker är beställda från ebay så dom kommer hem till mig om någon månad.. Förhoppningsvis innan skolavslutningen och syrrans student. Well, well... Ska börja göra klart alla saker sen titta på Running Man, I'm oout! // Lisa

♥ SKRIVET AV sanne-madeleine

fin blogg :)

DATUM: 2013-04-21 | TID: 18:17:43
BLOGG/HEMSIDA: http://sampa.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?