GUESS WHOS BACK !!
DATUM: 2013-04-20 | TID: 22:11:05 | KATEGORI:

HELLOOO MY FELLAS!! HUR MÅR NI DA?
Idag var vädret soo lovely, vem gick ut?? Jag gjorde i alla fall, jag och min lilla Saodiooo (aka Sadia) för att köpa lite saker och vi typ skrattade hela vägen. Fråga inte åt vad vi skrattade åt för vi bara skrattade :P Ibland så blir vi lite extra hype så vi bara skrattar. Men i alla fall KAN NI FATTA ATT DET BARA ÄR 4 DAGAR KVAR TILLS JAG SKA SE KIDRAUHL !!!!! LIKE OOOMBB, IT IS UNBELIEVABLE !!! I SERIOUSLY CANT DEAL WITH THE FEELINGS I HAVE !!!! Är det någon annan som ska till konserten? Har du/ni parkett? Vi har ju parkett så om du vill så kan vi ju träffas där (: Förresten!! Vilken tid ska du börja köa ifall du har parkett???? Vi hade tänkt åka dit VÄLDIGT tidigt på morgonen så skriv här nere i kommentarerna vilken tid ni ska gå (: Och berätta vad ni ska ha på er !! Är asintresserad!! Och är de någon som kan vara så go och ge mitt och Sadias twitternamn till Justy ifall du ska träffa honom (@beliectionerLM & @underharrysbed) !! SNÄLLAAAAAAAAAAAA :)))) SKULLE BETYDA ALLT!!! Och en sista sak innan jag går och tar en dusch, är det någon som kan ta upp alla saker vi ska göra under konserten den 24? Det har blivit så mycket så jag blivit alldeles förrvirrad xx I alla fall, good night lovely youu, sleep well och glöm inte att kommentera //Saraxx
OLLG:n IGÅR!! JUST IMAGIIIINE UGHKNRCCKCKWC!!!! :""""")




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?