20.12
DATUM: 2013-04-23 | TID: 20:12:06 | KATEGORI: Diary

 
Rainie Yang - Lang Lai Liao

GAAAH... Vill bara krypa ner i min lilla säng och vakna upp tills nästa vecka. JB-vecka är det och det är sjukt jobbigt. Jag vill bara sluta höra om honom. Jag vill inte se honom eller höra honom just nu. Ta inte illa upp beliebers nu, jag menar inte något taskigt, utan mer "så uttjatat". Han nämns till och med på SVT! Kan inte ens skriva om vad jag tycker just nu. 
 
Har ätit jordgubbar de senaste dagarna. GAASH. Jag dööör. Mixade, frysta jordgubbar med is, lite socker och lite vatten = Så jäkla gott. Smakar sorbet-smoothie. Sjuuuuuukt gott. Dagen har gått riktigt långsamt. Har tre prov de kommande veckorna, wish me luuuck! Ska öva på kinesiska, så vi ses! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?