18.24
DATUM: 2013-04-21 | TID: 18:24:00 | KATEGORI: Diary

Inte för att jag gör det lixom hela tiden, varenda helg... 
 

WOOOHOOO, EN APPLÅD FÖR LISA! *clap, clap* Hon lyckades göra klart sin svenska uppgift som skulle lämnas in förra veckan... Men då var inte läraren i skolan.. Hihohi.. Vilken ursäkt. Men jaa, vi fick till idag att lämna in den så wooohoo! Själv tyckte jag att den ändå blev ganska bra.. Dock tycker jag att jag är sämst på svenska... Skriftligt är jag bra på men det är det muntliga som hindrar mig från att få ett högt betyg.. BUUHUU... I'm too shy... 
 
Egentligen skulle jag kunna göra klart min lilla uppsats om Iphonen's utveckling, men damn.. Det är för komplicerat för min del.. Jag är typ snart klar med den men gaah.. Latare än mig går det inte bli.. Är typ för lat att fixa klart den. Har upptäckt nya låtar så nu vill jag sitta och droga dom tills jag hatar dom. Sitter så bekvämt så jag kanske ändå borde fortsätta med Iphone-uppsatsen..? Men gaah... Mamma är snart klar med middagen.. Dilemma much...? // Lisa

♥ SKRIVET AV angelica

fin blogg! Kika gärna in på min :)

DATUM: 2013-04-21 | TID: 19:34:24
BLOGG/HEMSIDA: http://angelicabengtsson.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?