-
DATUM: 2013-04-07 | TID: 16:18:55 | KATEGORI: Diary

 
PSY - Gangnam Style

Gangnam style uppnådde 1,5 miljarder för typ någon dag sen. HURRA!! Undrar egentligen hur mycket han tjänar... :P Och tror ni att han kommer att uppnå 2 miljarder?? Själv vet jag faktist inte.. Just nu håller han på med en ny singel som heter "Gentleman". Den kommer säkert att bli bra, dock tror jag inte att den kommer att bli lika bra som Gangnam style. Och bli lika stor som Gangnam Style. 
 
Lyckades pallra mig ner för att äta lite mat som mamma gjorde. Min brorsa har min dator så jag tog över hans. Dagen har varit riktig seg. Ätit mat, titta en massa på film och pluggat lite. Känner inte mig alls på topp just nu. Känner mig förskyld och ont i nacken. Damn, måste skaffa en ny kudde.. Sover så konstigt om nätterna nu.. Anywaays.. Skola imorn dåå.. Är faktist taggad för det på något konstigt sätt.. Men aja, ska fortsätta kolla på serier.. Peace out! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?