Ten things you didn't know about Lisa.
DATUM: 2012-12-16 | TID: 22:08:00 | KATEGORI: More about us

Lilla Lisa när hon var 3-4 år. 

Haii! Nu tänkte jag köra en "Ten things you didn't know about Lisa" för att ni ska lära känna mig bättre! So here we go!
 
1. Jag har tre syskon som är äldre än mig.
2. Jag har lyssnat på kpop sen 2008. 
3. Jag kan mer om One Direction än de flesta directioners i vår skola. Vet ni vad orsaken är!? Jag är för mycket med directioners... Sadia, Sara och Tamara är mina närmaste vänner och directioner. De pratar om One Direction, dag in, dag ut.. Rania och Mariam är oxå mina närmaste vänner men de driver inte denna blogg med mig, Sadia, Sara och Tamara. 
4. Eftersom många kpop-grupper debuterade iår så har jag svårt att välja just en favorit. EXO var min favoritgrupp. De gjorde debut i april och de där jävlarna har inte kommit tillbaka än.. Eftersom B.A.P och 100% gjorde en massa comeback har de varit mina favoriter. 100% och B.A.P är perfection. Jag vet att Sadia, Sara och Tamara inte tycker om de, men de är fan snygga som faaan! :D
5. Jag har hållit på med nailart i typ 2 - 1 1/2 år snart. 
6. Sara och Sadia har jag inte varit vän med så länge, ändå känns det som om vi känt varandra hela livet. Sara träffade jag typ i femman, då satt vi vid samma matbord i matsalen, vi började bli ordentliga vänner i sexan, Sadia samma sak typ. Tamara och jag har varit vänner sen tvåan, vi blev  bästisar i fyran. 
7. Den kompisen som jag har känt längst är en kille. Shit, vi gick i samma dagis och i samma klass till ettan sen spittrades vi, men nu är vi typ som bästa kompisar. 
8. Jag kan aldrig håll mitt rum rent. 
9. En barndomsvän som bor i närheten av mig gick i samma dagis som mig (Jag har gått i två olika dagisar). När jag typ var fem så flyttade jag dagis och vi hade ingen mer kontakt. Men nu i sjuan så började hon i samma skola som mig, och jag visste inte vem hon var förrän hon sa att hon var en barndomsvän till mig. 
10. Jag är ingen människa som lätt skaffar vänner. Jag har svårt att prata med nytt peeps. RIKTIGT svårt. Jag är oftast blyg runt nya människor men så fort de börjar känna mig blir jag en galen människa. 
En extra! 
11. Sadia, Tamara, Sara, Rania och Mariam är de ENDA personerna som jag kan vara mig själv. De är mina närmsta vänner, och jag älskar de till döds. ♥
 
Så! Nu, klart! J*vligt långt inlägg...Ska sova alldeles strax. Kommer ha svårt att somna ikväll känns det som. Jag sov en timme innan jag skulle duscha.. Men aja, vi ses peeps! God natt! xx // Lisa
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?